دعای مخصوص و نام اعظم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ماه میلاد

فرا رسیدن ماه مولود فخر کائنات حضرت ختمی 


مرتب محمد مصطفی (ص) برتمامی عاشقان راه 


حقیقت مبارک باد


ای دل و جان من فدای محمد *** های و هوی من از برای محمد 
آمده‏ام تا زبان به مدح و ثنایش *** بگشایم، کنم دعای محمد 
مظهر جامع صفات خدا اوست *** کی ثنایی بود سزای محمد 
کیستم من که قدر او بشناسم *** یا که باشم سخن سرای محمد 
من که باشم که وصف او بتوانم *** وصف احمد کنند برای محمد 
سید مرسلین حبیب خداوند *** کو کسی در دو کون تای محمد 
قدر او برتر است از همه قدری *** نرسد کس به اصطفای محمد 
ماند روح القدس ز همرهی او *** در شب معراج و ارتقای محمد 
گفتا نزدیک‏تر گرآیم از این من *** بال و پر سوزدم خدای محمد 
غایت آفرینش همه هستی *** نیست جز ذات بابهای محمد 
نور او رو نمود از اول خلقت *** دیگر آن جمله در قفای محمد 
گرچه بی سایه بود شخص لطیفش *** همه بودند سایه‏های محمد 
می‏رسد دمبدم ز قبّه افلاک *** نصّ «لولاک» از برای محمد 
جمله عالم طفیل ذات شریفش *** آمده بهر رو نمای محمد 
آن‏چنان زد ندای عالی ایمان *** که جهان پر شد از ندای محمد 
کوس توحید در زمین و زمان کوفت *** آسمان گیر شد صدای محمد 
بانگ اسلام در جهان همه پیچید *** قبّه چرخ شد درای محمد 
انبیا جمله در دعا به شب و روز *** خواسته از خدا لقای محمد 
همه را آرزوی امنی او *** طالب شرع جانفزای محمد 
او چون کلّ است و دیگران همه اجزا *** مجتمع جمله در ردای محمد 
هست او روح این جهان به‏حقیقت *** انبیا جملگی قوای محمد 
هیچ پیغمبری دیگر نشد او را *** ابتلا هم چو ابتلای محمد 
بهر آن تا کند شفاعت بنده *** آمده‏ام بر در سرای محمد 
می‏کنم فخر بر شهان و سلاطین *** ز آن که هستم کمین گدای محمد 
یا الهی به حق عزت وجاهت *** که کنی روزیم لقای محمد 
کنیم حشر در ملازمت او *** دهیم جای در لوای محمد 
فیض را جرعه‏ای دهی ز شرابش *** تا که شفا یابد از دوای محمد